مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-05بين الملل

رییس حزب محافظه کار انگلیس: کارمندان با اعتصاب ها به پوتین کمک می کنند


رییس حزب محافظه کار انگلیس متهم شده که به کارمندان سرویس خدمات بهداشت ملی این کشور توهین کرده است.

- رییس حزب محافظه کار انگلیس: کارمندان با اعتصاب ها به پوتین کمک می کنند رییس حزب محافظه کار انگلیس متهم شده که به کارمندان سرویس خدمات بهداشت ملی این کشور توهین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، ناظم الزهاوی گفته کارمندان این بخش زمان اشتباهی را برای اعتصاب علیه دستمزدهای پایین انتخاب کرده اند، چون به ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه کمک می کنند تا غرب را دچار دودستگی کند.

الزهاوی به شبکه های خبری گفته که پرستاران باید دست از اعتصاب کشیده و درخواست برای حقوق بیشتر را کنار بگذارند، چون این به بهانه ای برای پوتین تبدیل می شود که گفته است می خواهد به آتش تورم در غرب دامن بزند.

وی همچنین از اتحادیه های نماینده پرستاران و سایر کارمندان بخش درمان خواسته تا وارد مذاکرات شوند، اگرچه کالج سلطنتی پرستاری به این نکته اشاره کرد که این وزرای دولت هستند که از گفت وگوی باز درباره توافق دستمزد سرویس خدمات بهداشت ملی طفره می روند.

منابع نزدیک به این اتحادیه ها گفته اند که مایل هستند به پیشنهاد رییس حزب محافظه کار نگاهی بیندارند، اما دولت از گفت وگو درباره این مساله کلا طفره می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حزب محافظه کار انگلیس: کارمندان با اعتصاب ها به پوتین کمک می کنند

رییس حزب محافظه کار انگلیس: کارمندان با اعتصاب ها به پوتین کمک می کنند