مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-05سياسي

مراکز دانشگاهی استان مرکزی جایگاه خود را در پازل حرکت به سوی نوآوری پیدا کنند


61 مراکز دانشگاهی که در استان هستند همه باید جایگاه خود را در پازل حرکت به سوی نوآوری پیدا کنند و اگر خارج از ریل حرکت کنند تمام کارهایشان بیهوده و بی حاصل می شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: 61 مراکز دانشگاهی که در استان هستند همه باید جایگاه خود را در پازل حرکت به سوی نوآوری پیدا کنند و اگر خارج از ریل حرکت کنند تمام کارهایشان بیهوده و بی حاصل می شود.

فرزاد مخلص الائمه دوشنبه 14 آذر ماه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه اراک در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان مرکزی افزود: ما به لحاظ ظرفیت ها و فرصت ها در جمهوری اسلامی یک موقعیت سیاسی، جغرافیایی و اقتصادی بسیار منحصر به فرد داریم .

موقعیتی که بسیار برای پیشرفت و حرکت، ظرفیت ایجاد کرده است .

وی گفت: خوشبختانه با نگاهی که به حوزه علم و پژوهش و فناوری در ایران بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شد شرایط ما به مراتب متفاوت شده است.

یک زمان برای تامین سیم خاردار وابسته بودیم و الان متهم به صادرات پیشرفته ترین سلاح های جهان به بزرگ ترین نظام های جهان هستیم .

مخلص الائمه افزود: ما شتاب لازم را نداریم، اما مسیر، مسیر درستی است و بواسطه تلاشی که با راهبری مقام معظم رهبری در حوزه های علم و پژوهش و اقتصاد دانش بنیان شده و با رشد فوق العاده ای که ایجاد شده، به اذعان مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز دانشگاهی استان مرکزی جایگاه خود را در پازل حرکت به سوی نوآوری پیدا کنند

مراکز دانشگاهی استان مرکزی جایگاه خود را در پازل حرکت به سوی نوآوری پیدا کنند