مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-05اقتصادي

روز های خوش خودرویی ها در بورس/ بازار سرمایه در وضعیتی ساکن قرار دارد


به عقیده کارشناسان، این روزها، روزهای خوش خودرویی ها در بورس است، خودروسازها با نجات از قیمت گذاری دستوری و با عرضه خودرو در بورس، با افزایش قیمت بیش از 20 تا 80 درصدی نسبت به قیمت پایه کارخانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزای فارس، بازار سرمایه پس از چند روز درجا زدن ، تا حدودی امروز روند مشخص به خود گرفت، البته این روند برخلاف انتظارات، کاهشی بود.

  در وضعیت کنونی برخی از تحلیلگران تکنیکال از اثر سطح مقاومت در مرز یک میلیون و 422 هزار واحد صحبت می کنند که مشکل زیادی را برای سهامداران ایجاد کرده است، تحلیلگران بنیادی نیز افزایش ریسک های سیستماتیک را موجب کاهش ارزش معاملات در بورس می دانند.

برخی دیگر از تحلیلگران بازار سهام، کلید رونق بورس را سیاسی می دانند و معتقدند وضعیت بازار را عوامل سیاسی توضیح می دهد و راه حل مشکلات بازار نیز عمدتاً سیاسی است، بنابراین فعلا بازار در ابهام و نااطمینانی عمیقی به سر می برد.

* پنج ریسک مهم در شرایط فعلی بازار سرمایه رضا گلستانی، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: در بازار سرمایه، بسیاری از معامله گران دست از خرید و فروش کشیده اند و تداوم روند خروج سرمایه حقیقی، مهمترین نگرانی این روزهای اهالی بازار سهام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز های خوش خودرویی ها در بورس/ بازار سرمایه در وضعیتی ساکن قرار دارد

روز های خوش خودرویی ها در بورس/ بازار سرمایه در وضعیتی ساکن قرار دارد