مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-05اقتصادي

بازدید خبرنگاران از طرحهای شاخص سرمایه گذاری شهرداری یزد


جمعی از خبرنگاران یزد امروز در معیت رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری یزد از طرحهای سرمایه گذاری شهرداری بازدید کردند.

- ایسنا/یزد جمعی از خبرنگاران یزد امروز در معیت رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری یزد از طرحهای سرمایه گذاری شهرداری بازدید کردند.

در این بازدید که امروز دوشنبه چهاردهم آذرماه در قالب اتوبوس خبر شهرداری یزد برگزار شد، ابتدا خبرنگاران از طرح پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در مجاورت کمربندی شهر یزد بازدید کردند.

به گفته محمدرضا پاک دل رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری یزد، این طرح مشارکتی بین شهرداری و سرمایه گذار در سال 1398 منعقد شده ولی عملاً عملیات اجرایی آن از سال 1400 شروع شده و هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: این طرح در زمینی به وسعت 50 هزار مترمربع که 10 هزار مترمربع ان به فضاهای خدماتی اختصاص یافته، ایجاد شده است و ظرفیت 250 دستگاه خودروی سنگین را داراست.

پاکدل با اشاره به حجم سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی در این طرح، خاطرنشان کرد: محوطه خدماتی این طرح شامل تعمیرگاه ها، استراحتگاه رانندگان، نمازخانه، دفتر اداری، مغازه های خدماتی دیگر است.

به گفته ی کریمی نماینده سرمایه گذاری این طرح، در صورت تأمین راه دسترسی و آسفالت محوطه از سوی شهرداری، تلاش می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید خبرنگاران از طرحهای شاخص سرمایه گذاری شهرداری یزد

بازدید خبرنگاران از طرحهای شاخص سرمایه گذاری شهرداری یزد