مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 17:402022-12-05ورزشي

مهاجرانی: با کی روش و نبی فاتحه تیم ملی را بخوانید


حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین که ایران را قهرمان آسیا هم کرده است، گفت: با کی روش، تاج و نبی فاتحه این فوتبال را باید خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی ؛ حشمت خان که معمولا کم پیش می آید علیه کسی تند حرف بزند و موضع بگیرد، جملات زیر را درباره احتمال ابقای کی روش در تیم ایران مطرح کرد.

این یک کار تکراری است که ما در مورد تیم ملی صحبت کنیم و هیچ تغییری در شیوه مدیریت فوتبال ما ایجاد نمی شود و حتی کارکرد انتقادی هم ندارد.

یک مثلثی تشکیل شده میان سجادی، تاج و نبی که تصمیم گیری می کنند و حالا قرار است کی روش را تا پایان جام ملت ها ابقا کنند و حالا هر صحبت و انتقادی که من انجام دهم و هرچقدر هم منطقی و عقلانی باشد حرف و کلام ما به جایی نمی رسد.

به طور کلی بخواهم بگویم اگر این آقای مربی قبل از بازی با انگلیس صحبتی در خصوص این تیم انجام داد و بعد از آن شکست سنگین آمد گفت این تیم برای ما یک حریف تمرینی بود.

در هر جای دنیا اگر یک مربی تیم ملی چنین صحبتی مطرح می کرد فوراً او را اخراج می کردند و دیگر منتظر بقیه نتایج نمی ماندند.

دیگر رفتن سراغ سایر مباحث تکرار مکررات است که چه بازیکنانی مورد استفاده قرار گرفتند و چقدر روش و شیوه بازی ما اشتباه بود و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرانی: با کی روش و نبی فاتحه تیم ملی را بخوانید

مهاجرانی: با کی روش و نبی فاتحه تیم ملی را بخوانید