مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-05اقتصادي

اجرای 26 طرح عمرانی خدماتی با اعتبار 440 میلیارد در بافت تاریخی یزد


شهردار منطقه بافت تاریخی یزد با تشریح طرحهای منطقه بافت تاریخی شهرداری، از اجرای 26 طرح عمرانی خدماتی با اعتبار بیش از 440 میلیارد ریال در این بافت خبر داد.

- ایسنا/یزد شهردار منطقه بافت تاریخی یزد با تشریح طرحهای منطقه بافت تاریخی شهرداری، از اجرای 26 طرح عمرانی خدماتی با اعتبار بیش از 440 میلیارد ریال در این بافت خبر داد.

علیرضا نقوی در نشست با رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد تنها منطقه در بین 1200 شهرداری کشور است که به دلیل ثبت جهانی، در شهرداری منطقه ویژه تاریخی دارد، گفت: در دیگر شهرهای کشور مانند کرمان به دلیل پراکندگی ناحیه تاریخی نتوانستند منطقه ویژه ای برای آن اختصاص دهند.

وی با بیان این که مردمان سختکوش شهر یزد این بافت تاریخی را حفظ کردند و ما اکنون تکه ای از تاریخ را در یک بافت و یک منطقه بافت تاریخی در شهرداری یزد داریم به اجرای طرحهای اصلی در کنار رفع مسائل سیل اشاره و افزود: در سال جاری 26 پروژه عمرانی با اعتبار 440 میلیارد ریال در دست اقدام است که مناقصه و تجهیز کارگاه انجام شده است.

شهردار منطقه تاریخی یزد در ادامه گفت: زمین ورزشی سر دوراه، میدان وقت الساعت، میدان شهید بهشتی، میدان آبنما و جوی هرهر را در دستور کار داریم که عملیات اجرایی آنها امسال انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 26 طرح عمرانی خدماتی با اعتبار 440 میلیارد در بافت تاریخی یزد

اجرای 26 طرح عمرانی خدماتی با اعتبار 440 میلیارد در بافت تاریخی یزد