مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-05سياسي

بررسی عملکرد قرآنی در بازار، بانک ها و دستگاه های اجرایی


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید عملکرد قرآنی در بازار بررسی شود، اظهار کرد: باید بدانیم بازاریان چقدر از حرام خواری و رباخواری دورند یا عملکرد بانک ها و دستگاه های اجرایی چه میزان قرآنی است.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید عملکرد قرآنی در بازار بررسی شود، اظهار کرد: باید بدانیم بازاریان چقدر از حرام خواری و رباخواری دورند یا عملکرد بانک ها و دستگاه های اجرایی چه میزان قرآنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در جلسه کارگروه پژوهشی شورای راهبردی قرآنی با قدردانی از شروع فعالیت کارگروه پژوهشی که یکی از کارگروه های شورای توسعه فرهنگی و قرآنی است، اظهار کرد: تحقیق و پژوهش مکمل هر نوع فعالیتی است.

اقدامات پژوهشی در همه حوزه ها جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت معاونت پژوهشی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی موجب خلاقیت و نوآوری در تولیدات صنعتی می شود، افزود: وجود کارگروه پژوهش برای توسعه فرهنگ قرآنی امری ضروری است.

فعالیت پژوهش نباید به تدریج از مسیر اصلی خود خارج شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تدوین منشور پژوهشی در حوزه قرآنی را مورد تاکید قرار داد و گفت: وظیفه مهم کارگروه پژوهش قرآنی بررسی وضعیت فعالیت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد قرآنی در بازار، بانک ها و دستگاه های اجرایی

بررسی عملکرد قرآنی در بازار، بانک ها و دستگاه های اجرایی