مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-05سياسي

هزینه های پرداختی برای معلولان، با هزینه های تمام شده هم خوانی ندارد


هزینه هایی که برای نگهداری از معلولان و سالمندان در مراکز پرداخت می شود با هزینه های تمام شده هم خوانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان ری و بخش کهریزک و توان یابان در محل آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

حسین نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در این مراسم اظهار کرد: این مرکز پذیرای بیش از 1700 سالمند و معلول است و در کنار آن 350 نفر از معلولان از خدمات در منزل برخوردار هستند و به مناسبت روز جهانی معلولان و گرامیداشت این ایام برنامه هایی داریم تا ضمن روحیه دادن به جامعه هدف مشکلات و چالش ها را بررسی و رفع کنیم.

وی گفت: امروز مناسب سازی اماکن و معابر عمومی یک خواست مهم و ضروری است که در صورت بی توجهی به این مطالبه، معلولان و سالمندان منزوی شده و در خانه می مانند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ادامه داد: در زمینه هزینه های نگهداری نیز متأسفانه هزینه هایی که توسط دولت برای نگهداری از معلولان و سالمندان در مراکز پرداخت می شود با هزینه های تمام شده هم خوانی ندارد.

50 درصد معابر کهریزک مناسب سازی شده است.

  علی کلهر شهردار کهریزک نیز در این مراسم بیان کرد: 50 درصد معابر و پیاده روها مناسب سازی شده است و سعی داریم با توجه به شرایط، بقیه موانع موجود در معابر و اماکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های پرداختی برای معلولان، با هزینه های تمام شده هم خوانی ندارد

هزینه های پرداختی برای معلولان، با هزینه های تمام شده هم خوانی ندارد