مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-05دانش

دانشگاه جامع علمی و کاربردی دانشگاه کارآفرین است


سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی جز دانشگاه های نسل سوم بوده و دانشگاه کارآفرین است.

- محمدرضا فلاح در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه های دائمی استان قم برپا شده است و در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه علمی و کاربردی واحد استان قم در حال حاضر هشت مرکز فعال دارد.

وی با اشاره به اینکه تقریبا نصف این مراکز داخل این نمایشگاه حضور دارند و در هفته پژوهش و فناوری به معرفی دستاوردهای آن ها می پردازیم، مطرح کرد: از جمله این مراکز می توان به مراکزی مانند مرکز زائر، مرکز کشاورزی، مرکز نیروی انتظامی، جهاد دانشگاهی و .

اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه نسل سه است، بیان کرد: دانشگاه نسل یک دانشگاه های آموزشی، دانشگاه نسل دو پژوهشی، دانشگاه نسل سه دانشگاه کارآفرین بوده و بحث اشتغال، جامعه و صنعت را دنبال می کند.

وی ادامه داد: ارزیابی یک دانشگاه علمی کاربردی زمانی انجام می شود که به میزان اشتغال زایی، کارآفرینی، نوآوری و تجاری سازی توجه شود.

فلاح با اشاره به اینکه غرفه های علمی کاربردی با دیگر غرفه ها تفاوت هایی دارد، عنوان کرد: بسیاری از محصولات این غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه جامع علمی و کاربردی دانشگاه کارآفرین است

دانشگاه جامع علمی و کاربردی دانشگاه کارآفرین است