مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 20:212022-12-05سياسي

دیدار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم با یک پدر شهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با حضور در منزل پدر یزدان قجری شهید اغتشاشات اخیر در شهر بروجن، مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از امنیت و سلامت و حرم آل الله را گرامی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: شهدا از نظر گفتار و کردار و اعمال انتخاب شده اند و باید خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم که جز خانواده شهدا هستیم.

وی خطاب به پدر شهید یزدان قجری، اظهار کرد: شما با پیوستن به جرگه خانواده معظم شهدا که فرزندتان در راه خدمت به مملکت، بیگناه توسط عده ای آشوبگر و اغتشاشگر به شهادت رسیده، رسالت سنگینی بر دوش دارید.

اکبری با اشاره به جنایات اغتشاشگران داعشی صفت در به شهادت رساندن مردم بیگناه و حافظان نظم و امنیت جامعه، تصریح کرد: روزی که حضرت امام (ره) فرمودند برای زنده کردن اسلام قیام کرده اند، مردم ما هم به میدان آمدند و حمایت کردند و برای انقلاب حدود 60 هزار شهید دادیم؛ اما دشمنان تحمل این انقلاب را نداشتند و انواع جنگ و فتنه های گوناگون را تحمیل کردند.

وی بروز فتنه ها را باعث پالایش جامعه دانست و افزود: دشمنان تاکنون با تحمیل جنگ و فتنه ها بیش از 300 هزار شهید از ما گرفته اند و همچنان این فتنه ها ادامه دارد و انقلاب اسلامی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم با یک پدر شهید

دیدار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم با یک پدر شهید