مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 22:152022-12-05اقتصادي

اختصاص 30 میلیاردی برای استانداردسازی و توسعه ورزشگاه بندرانزلی


استاندار گیلان با بیان اینکه بندرانزلی مهد پرورش قهرمانان و ورزشکاران ارزشمند بسیاری است، گفت: از محل مصوبات سفر پرخیر و برکت رییس جمهوری به گیلان 30 میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی و توسعه مجموعه ورزشی زنده یاد سیروس قایقران این شهرستان اختصاص یافته است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه بندرانزلی مهد پرورش قهرمانان و ورزشکاران ارزشمند بسیاری است، گفت: از محل مصوبات سفر پرخیر و برکت رییس جمهوری به گیلان 30 میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی و توسعه مجموعه ورزشی زنده یاد سیروس قایقران این شهرستان اختصاص یافته است.

اسدالله عباسی عصر امروز، 14 آذرماه در جریان سفر به شهرستان بندرانزلی با حضور در مجموعه ورزشی زنده یاد سیروس قایقران این شهرستان در جریان روند اجرای عملیات استانداردسازی و توسعه این مجموعه ورزشی قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه برخورداری از ورزشگاه مناسب حق مردم ولایتمدار و ورزش دوست بندر انزلی است، افزود: باشگاه فوتبال ملوان انزلی هویت ملی برای ورزش این شهرستان و استان است و ورزشگاه خانگی این تیم در آستانه شروع لیگ برتر فوتبال گذشته آماده نبود؛ تا جایی که سازمان لیگ اجازه برگزاری مسابقات در این ورزشگاه را صادر نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیاردی برای استانداردسازی و توسعه ورزشگاه بندرانزلی

اختصاص 30 میلیاردی برای استانداردسازی و توسعه ورزشگاه بندرانزلی