مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 00:202022-12-05اجتماعي

فعالیت 127 مدرسه استثنایی در استان کرمان/ آغاز ساخت یک مرکز اوتیسم


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 127 مدرسه استثنایی در استان داریم، احداث یک مرکز اوتیسم هم با حمایت شرکت 115 آغاز شده است.

- فعالیت 127 مدرسه استثنایی در کرمان/ آغاز ساخت یک مرکز اوتیسم ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 127 مدرسه استثنایی در استان داریم، احداث یک مرکز اوتیسم هم با حمایت شرکت 115 آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 14 آذرماه گردهمایی دانش آموزان دارای معلولیت کرمان به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش در این مراسم با بیان اینکه معلولیت هرگز محدودیت نیست، گفت: امروز معلولان به واسطه توانمندی هایشان به خوبی در جامعه دیده می شوند،چ و دانش آموزان با نیازهای ویژه در فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی حضوری فعال دارند.

رضا رضایی افزود: طرح سنجش اولیه سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان کرمان امسال برای 72 هزار و 941 نوآموز انجام شد که راه مناسبی برای تشخیص اختلالات مختلف یادگیری و جسمی نوآموزان است.

وی تصریح کرد: 10 مرکز درمان مشکلات یادگیری دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان داریم و با راه اندازی 9 گلخانه در زمینه مهارت آموزی و کارآفرینی برای دانش آموزان اقداماتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 127 مدرسه استثنایی در استان کرمان/ آغاز ساخت یک مرکز اوتیسم

فعالیت 127 مدرسه استثنایی در استان کرمان/ آغاز ساخت یک مرکز اوتیسم