مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-06سياسي

دومین دهه گردشگری مذهبی در شیراز برگزار شد/رونمایی از دو محصول جدید


معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: دومین دهه گردشگری مذهبی از پنجم تا پانزدهم آذر در این کلانشهر برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: دومین دهه گردشگری مذهبی از پنجم تا پانزدهم آذر در این کلانشهر برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

مصطفی مشفقیان با اشاره به اینکه اولین دهه این رویداد فرهنگی آذر سال گذشته برگزار شد، گفت: برای اجرای دومین دوره این رویداد چند بخش جدید با طراحی های نوین در نظر گرفته شده بود.

به نقل از شهرداری شیراز، مشفقیان افزود: تورهای گردشگری مذهبی با محوریت حرم های مطهر و تورهایی با محوریت آرایه های معنوی در بناهای تاریخی شهر شیراز در دستور کار قرار گرفت.

معاون شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به مصادف شدن این دهه با مناسبت هایی ملی همچون هفته بسیج و روز پرستار، تورهایی ویژه این دو قشر نیز در نظر گرفته شده است.

مشفقیان اضافه کرد: آموزش فرهنگ روایت محوری در گردشگری مذهبی ویژه خدام و راهنمایان گردشگری مذهبی و همچنین مبلغین و طلاب حوزه علمیه نیز اجرایی شد تا پس از آموزش بتوانیم بیش از پیش همراهی پیشرو و اجرا سیاست هدفمندی را برای توسعه این حوزه گردشگری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دهه گردشگری مذهبی در شیراز برگزار شد/رونمایی از دو محصول جدید

دومین دهه گردشگری مذهبی در شیراز برگزار شد/رونمایی از دو محصول جدید