مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-06اقتصادي

بنیاد علوی از طرح های دانش بنیان محصول زرشک حمایت می کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بنیاد علوی در استان از طرح های دانش بنیان مرتبط با محصول زرشک در زمینه تولید، توزیع و به ویژه فراوری این محصول حمایت می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بنیاد علوی در استان از طرح های دانش بنیان مرتبط با محصول زرشک در زمینه تولید، توزیع و به ویژه فراوری این محصول حمایت می کند.

جواد اشرفی، در جلسه بررسی طرح های دانش بنیان در حوزه فرآوری زرشک اظهار کرد: در این زمینه حلقه هایی با پشتیبانی مالی بنیاد علوی برای نخبگان و فعالان شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه در حال شکل گیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به شاخه های مختلف تعریف شده در این زمینه، بیان کرد: هسته و پردازش کننده اصلی کار در این حوزه شرکت های دانش بنیان هستند و از تجربه، تحقیقات و محصولات تولیدی آنها استفاده می شود.

معاون اقتصادی استاندار اظهار کرد: از کمک فکری و علمی فعالان شرکت های دانش بنیان در حوزه محصول استراتژیک زرشک در استان استفاده می شود.

وی ادامه داد: این همکاری ها در قالب انعقاد قرارداد، تفاهم نامه یا خرید خدمات و به شیوه های مختلف بین بنیاد علوی، شرکت های دانش بنیان و دستگاه های متولی ادامه خواهد داشت؛ برای فرآوری محصول زرشک از جنس تحقیق و توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی از طرح های دانش بنیان محصول زرشک حمایت می کند

بنیاد علوی از طرح های دانش بنیان محصول زرشک حمایت می کند