مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-06سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان یزد با بنیاد مهدی موعود(عج)


تفاهم نامه همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و دانشگاه فرهنگیان یزد در راستای تبیین مبانی فکری مهدویت و انقلاب اسلامی و جایگاه مهدویت در اندیشه اسلامی منعقد شد.

- انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان یزد با بنیاد مهدی موعود(عج) ایسنا/یزد تفاهم نامه همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و دانشگاه فرهنگیان یزد در راستای تبیین مبانی فکری مهدویت و انقلاب اسلامی و جایگاه مهدویت در اندیشه اسلامی منعقد شد.

این تفاهم نامه با حضور منصور دهقان منشادی رییس امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد و محمود رستگاری مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)استان یزد امضا شد.

در این تفاهم نامه طرفین در راستای همکاری و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی یاران موعود (عج) و گسترش اندیشه مهدویت و تشریح زمان دوران غیبت، با هدف تبیین مبانی فکری مهدویت و انقلاب اسلامی و جایگاه مهدویت در اندیشه اسلامی، اجرای مسابقات فرهنگی با هدف ایجاد فضای انس با کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی خصوصاً در حوزه مهدویت توسط کانون های مهدویت با پشتیبانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، برگزاری همایش ها و سلسله نشست های پرسش و پاسخ مهدوی به صورت ماهیانه در هر دو پردیس با هدف پاسخگویی به شبهات و سوالات دانشجویان و برگزاری اردوهای زیارتی _ معرفتی قم و مسجد مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان یزد با بنیاد مهدی موعود(عج)

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان یزد با بنیاد مهدی موعود(عج)