مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-06اقتصادي

احتمال افت فشار و قطعی گاز با ادامه روند مصرف کنونی شهروندان


 شرکت گاز استان اردبیل در پی شروع موج سرما و یخبندان و افزایش میزان استفاده از شهروندان درخواست کرد تا اقدامات لازم را در صرفه جویی مصرف گاز انجام دهند.

- ایسنا/اردبیل  شرکت گاز استان اردبیل در پی شروع موج سرما و یخبندان و افزایش میزان استفاده از شهروندان درخواست کرد تا اقدامات لازم را در صرفه جویی مصرف گاز انجام دهند.

شرکت گاز استان اردبیل امروز در اطلاعیه ای با اشاره به احتمال افت فشار و قطعی گاز با ادامه روند مصرف کنونی اعلام کرد: شهروندان لازم است برای جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز، در مصرف خود صرفه جویی کنند.

این شرکت به اهالی استان توصیه کرده است با خاموش کردن وسایل گرمایشی اضافی امکان بهره مندی از این نعمت الهی را برای تمام هموطنان در سراسر کشور فراهم کنند.

این شرکت در اطلاعیه خود افزوده است: هر اندازه مشترکین حضور فعال در مصرف بهینه سوخت داشته باشند به همان اندازه صنایع وابسته به گاز از جمله نیروگاه ها و جایگاه های CNG با محدودیت و قطعی گاز مواجه نخواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با آغاز برودت هوا و بارش برف از اواخر هفته گذشته در استان اردبیل میزان مصرف گاز بویژه توسط مشترکان خانگی در استان بالا رفته به طوری که این افزایش مصرف موجب افت فشار گاز در برخی محلات شهرستان های سردسیر استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افت فشار و قطعی گاز با ادامه روند مصرف کنونی شهروندان

احتمال افت فشار و قطعی گاز با ادامه روند مصرف کنونی شهروندان