مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-06سياسي

بررسی زیر و بم خانه مسافرها در قم


جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

- جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم شب گذشته با موضوع ساماندهی خانه مسافرها در سالن جلسات شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم و علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم نیز حضور داشتند.

صدور مجوز برای خانه مسافر عامل عدم توسعه بافت فرسوده است/ضرورت تقویت انگیزه های نوسازی در بافت پیرامونی حرم مطهر محسن محرری در این جلسه تغییر کاربری برای خانه مسافرها را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: برای اخذ مجوز خانه مسافر برای یک سال نیاز به تأمین پارکینگ نیست.

وی تقویت فرایند صدور مجوز برای خانه مسافر را عامل عدم توسعه بافت فرسوده دانست و افزود: با تقویت این فرایند، دیگر انگیزه ای برای توسعه و نوسازی در بافت فرسوده نبوده و شاهد عدم توسعه بافت فرسوده خواهیم بود و حتی ساخت مهمان پذیر و خانه مسافر رسمی از بین می رود.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: باید با تعریف بسته های تشویقی کمک به ساخت مهمان پذیری های رسمی و نه توسعه خانه مسافرها کنیم که البته نیاز به همکاری اداره کل راه و شهرسازی نیز دارد، به طور مثال در پهنه ای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی زیر و بم خانه مسافرها در قم

بررسی زیر و بم خانه مسافرها در قم