مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-06سياسي

نیکزاد: جنبش دانشجویی ذاتا یک جنبش ضد استعماری بوده، هست و خواهدبود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد ثمرین در نشست علنی امروز- سه شنبه 15 آذرماه- مجلس شورای اسلامی در نطق آغازین خود با تبریک روز دانشجو بیان داشت: - نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جنبش دانشجویی ما ذاتا جنبش ضد استعماری برای مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهان خوار بوده، هست و خواهد بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد ثمرین در نشست علنی امروز- سه شنبه 15 آذرماه- مجلس شورای اسلامی در نطق آغازین خود با تبریک روز دانشجو بیان داشت: در آستانه روز دانشجو قرار داریم این روز را به همه دانشجویان تبریک و تهنیت عرض می کنم، جنبش دانشجویی ما ذاتا جنبش ضد استعماری برای مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهان خوار بوده، هست و خواهد بود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: 16 آذر به یاد سه دانشجوی شهید مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی به عنوان روز دانشجو نام گرفته است که بخاطر اعتراض به سفر معاون وقت رییس جمهور آمریکا به ایران و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا مظلومانه به شهادت رسیدند.

نیکزاد بیان داشت: دانشجویان ما در سال 32 با بصیرت و روشن بینی به درستی در آن ایام که بعد از کودتای 28 مرداد قرار داشت، امریکا جهانخوار را عامل مشکلات کشور تشخیص داده و در برابر دخالت های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: جنبش دانشجویی ذاتا یک جنبش ضد استعماری بوده، هست و خواهدبود

نیکزاد: جنبش دانشجویی ذاتا یک جنبش ضد استعماری بوده، هست و خواهدبود