مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-06بين الملل

روسیه پدافندهای موشکی در جزایر کوریل مستقر کرد


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، سیستم های موشکی دفاع ساحلی را در جزیره مورد مناقشه کوریل شمالی – بین ژاپن و شبه جزیره کامچاتکا روسیه – مستقر کرده است.

- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، سیستم های موشکی دفاع ساحلی را در جزیره مورد مناقشه "کوریل شمالی" – بین ژاپن و شبه جزیره کامچاتکا روسیه – مستقر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژاپن روی این جزایر تحت کنترل روسیه ادعای مالیکت می کند و هفته گذشته هم حدود 500 شهروند ژاپنی از جمله ساکنان سابق جزایر کوریل و مقامات دولت هوکایدو جهت بازپس گیری جزایر کوریل جنوبی تحت کنترل روسیه، تظاهراتی را در توکیو بر پا کردند.

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه گفت: سامانه های موشکی باستیون روسیه که دارای موشک هایی با برد پروازی حداکثر 500 کیلومتر هستند، در جزیره پاراموشیر واقع در قسمت شمالی جزایر کوریل مستقر شدند.

همچنین، گارد ساحلی ناوگان اقیانوس آرام مراقبت هایی را به طور شبانه روزی جهت کنترل منطقه آبی مجاور و مناطق تنگه انجام خواهد داد.

این وزارتخانه در ادامه افزود، یک کمپ نظامی در پاراموشیر ایجاد شده است که در طول سال امکان ارائه خدمات، اسکان، تفریح و ارائه غذا را برای پرسنل فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه پدافندهای موشکی در جزایر کوریل مستقر کرد

روسیه پدافندهای موشکی در جزایر کوریل مستقر کرد