مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-06بين الملل

حمایت دوباره بلینکن از اغتشاشگران در ایران


وزیرخارجه آمریکا ضمن نادیده گرفتن خشونت افسارگسیخته نیرو های امنیتی و پلیس کشورش ضد شهروندان آمریکایی، مقابله با آشوب در ایران را خشونت و برخورد با اغتشاشگران را سرکوب از روی ضعف دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا ضمن حمایت مجدد از اوباش و اغتشاشگران در ایران و نادیده گرفتن خشونت افسارگسیخته نیرو های امنیتی و پلیس آمریکا ضد شهروندان این کشور، در سخنانی، مقابله با اغتشاش و آشوب را در ایران، خشونت خواند و برخورد با اغتشاشگران و آشوب طلبان را به زعم خود سرکوب نامید و مدعی شد: استفاده از سرکوب و خشونت در ایران نشانه ای از ضعف است.

بلینکن بدون اشاره به جان باختن شماری از مردم ایران به دست اغتشاشگران، مدعی شد: ما گزارش های مربوط به توقف فعالیت پلیس امنیت اخلاقی را دیده ایم.

ما همچنین گزارش هایی درباره رد این موضوع دیده ایم.

من دقیقا نمی دانم که موضوع چیست، اما نکته اصلی این است که موضوع به خواسته های مردم ایران مربوط می شود.

وزیر امور خارجه آمریکا بی اطلاع از شرایط موجود و بی توجه به تبعیض نژادی حاکم در جامعه آمریکا و ظلم مقامات کشورش به طبقات مختلف اجتماعی آمریکا، در ادامه ادعا کرد: موضوعی که وجود دارد این است که آیا حکومت افراد مسوول را پاسخگو می کند یا نه؟ اما تلاش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دوباره بلینکن از اغتشاشگران در ایران

حمایت دوباره بلینکن از اغتشاشگران در ایران