مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-06سياسي

گشت ارشاد تعطیل شده یا شکل برخورد ها تغییر کرده؟


آیا گشت ارشاد رسما تعطیل شده یا تنها شکل برخورد ها تغییر کرده است؟ در میان دامنه وسیعی از اظهارنظر های متفاوت و حتی متضاد از سوی مقامات مختلف قضایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، بررسی اظهار نظر های مقامات مسوول حاکمیتی، اما نشان می دهد نه تنها نشانه ای از تعطیلی گشت ارشاد مشاهده نمی شود، بلکه تصمیم گیران با همان دست فرمان قبلی در همان مسیر قبلی حرکت می کنند.

 12 آذر بود که منتظری دادستان کل کشور در سلسله نشست های جهاد تبیین در پاسخ به سوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه چرا گشت ارشاد تعطیل شد، اظهار داشت: گشت ارشاد ربطی به قوه قضاییه ندارد و از همان جایی که در گذشته تاسیس شد از همانجا نیز تعطیل شد.

اظهارنظر دادستان کل کشور کافی بود تا موضوع تعطیلی گشت ارشاد به عنوان یک بمب خبری در فضای عمومی جامعه و شبکه های اجتماعی منفجر شود.

   در ساعات ابتدایی پس از انتشار این خبر، برخی از کاربران که در میان آن ها گروهی از فعالان سیاسی نیز دیده می شدند، این خبر را به معنای تحقق اراده معترضان در پیگیری مطالباتش تفسیر کردند.

 دامنه انتشار خبر به رسانه های جهانی هم کشیده شد و الجزیره و نیویورک تایمز هم در تیتر های یک وب سایت های خود خبر از تجدیدنظر در پلیس امنیت اخلاقی در ایران دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت ارشاد تعطیل شده یا شکل برخورد ها تغییر کرده؟

گشت ارشاد تعطیل شده یا شکل برخورد ها تغییر کرده؟