مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-06سياسي

هنر، زمینه ای برای بروز خلاقیت و توانایی افراد دارای معلولیت


معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان گفت: نشان دادن توانمندی افراد دارای معلولیت در حیطه های مختلف که یکی از آن ها حوزه هنر است از اهداف برگزاری نمایشگاه های مختلف است.

- ایسنا/زنجان معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان گفت: نشان دادن توانمندی افراد دارای معلولیت در حیطه های مختلف که یکی از آن ها حوزه هنر است از اهداف برگزاری نمایشگاه های مختلف است.

گل نسا آقامحمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری دهمین نمایشگاه دستاوردهای هنری افراد دارای معلولیت نگاه نو در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان، اظهار کرد: دهمین نمایشگاه دستاوردهای هنری افراد دارای معلولیت به همت یکی از مراکز روزانه آموزشی معلولان جسمی حرکتی تحت عنوان نگاه نو در 13 آذرماه افتتاح و تا 15 آذرماه برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه نگاه نو حاصل فعالیت های هنری و نقاشی های افراد دارای مشکلات جسمی، حرکتی است و نزدیک به 14 نفر آثار خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش گداشته اند و بازدید برای عموم مردم آزاد است.

این مسئول با بیان اینکه هرساله در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری نمایشگاه می شود، تصریح کرد: نشان دادن توانمندی افراد دارای معلولیت در حیطه های مختلف که یکی از آن ها حوزه هنر است از اهداف برگزاری نمایشگاه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر، زمینه ای برای بروز خلاقیت و توانایی افراد دارای معلولیت

هنر، زمینه ای برای بروز خلاقیت و توانایی افراد دارای معلولیت