مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-06اجتماعي

احتمال رگبار شدید موقتی در هرمزگان وجود دارد


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی در جنوب غرب کشور، در استان هرمزگان نیز امروز گذر ابر از آسمان و احتمال رگبار شدید موقتی و تندباد لحظه ای در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

- مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به احتمال تقویت نقطه ای سامانه بارشی، احتمال رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان و همچنین مناطق دریایی پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: امروز در مناطق دریایی وزش باد مداوم و قابل توجهی پیش بینی نمی شود، اما با توجه به احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق در برخی مناطق دریایی، بویژه در تنگه هرمز، احتمال افزایش لحظه ای سرعت باد دور از انتظار نیست.

سی سی پور با اشاره به اینکه روز چهارشنبه سامانه بارشی در مناطق دریایی بویژه در خلیج فارس تقویت خواهد شد؛ لذا توصیه می شود تمهیدات لازم بویژه در جزایر غربی استان صورت گیرد، تصریح کرد: تا پایان هفته نوسانات دمایی تغییرات 1 تا 2 درجه ای خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی خودداری کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رگبار شدید موقتی در هرمزگان وجود دارد

احتمال رگبار شدید موقتی در هرمزگان وجود دارد