مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-06اقتصادي

تصویب طرح جامع همدان؛ راهگشای حاشیه نشینی


معاون امور عمرانی فرماندار همدان با بیان اینکه تصویب طرح جامع همدان می تواند راهگشای معضل حاشیه نشینی در همدان باشد، گفت: در افزایش محدوده به شهر همدان نباید خساست به خرج داد.

- رضا زمانی در نشست بررسی عوامل مؤثر بر رشد حاشیه نشینی در همدان که در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد، یکی از دلایلی که امروز همدان را با چالش مواجه کرده است را کم بودن محدوده شهر دانست و اظهار کرد: ما نتوانستیم در همدان محدوده را متناسب با نیاز تعریف و محدوده و قسمت هایی با کاربری و سطح شهری متناسب تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه در مدیریت شهری همدان نتوانستیم نقطه ای مانند منطقه استادان تعریف کنیم که قابلیت توسعه داشته باشد و بتوانیم مدیریت قیمت داشته باشیم، افزود: متأسفانه به علت اینکه در مناطق برخوردار مانند پردیس و استادان با کمبود زمین مواجهیم و قیمت مسکن افزایش داشته که این موضوع بر روی سایر نقاط شهر هم اثر گذاشته است.

زمانی مطرح کرد: علت اصلی افزایش قیمت مسکن در همدان این است که ما نتوانستیم در شهر همدان زمینی با کاربری مناسب برای سکونت مردم تأمین کنیم در حالیکه در شهرهای دیگر این اتفاق افتاده به طوریکه در برخی شهرها مانند مشهد، مناطق بیابانی با اقدامات شهری به نقطه ای برای پذیرش جمعیتی خوب با قیمت مناسب تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح جامع همدان؛ راهگشای حاشیه نشینی

تصویب طرح جامع همدان؛ راهگشای حاشیه نشینی