مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-06سياسي

دانشگاه باید محل تضارب آرا و اندیشه باشد و نه تضارب افراد


دانشگاهی که نتواند مشکل جامعه خود را حل کند، دانشگاه نیست و اگر دنبال اصلاح در کشور هستیم، بحث های مهمتر نباید در پس اتفاقات اخیر گم شوند.

- رییس دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاهی که نتواند مشکل جامعه خود را حل کند، دانشگاه نیست و اگر دنبال اصلاح در کشور هستیم، بحث های مهمتر نباید در پس اتفاقات اخیر گم شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور انبیاء رییس دانشگاه علم و صنعت در نشست با نمایندگان تشکل های دانشجویی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و تعدادی از مدیران دانشگاه، با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت شهدای این روز و با تذکر این مطلب که دانشجویان، ولی نعمتان ما هستند؛ در سخنانی بر جایگاه دانشجو و نقش وی در پیشرفت و آبادانی کشور تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت اجتماعی دانشجویان، برای ما بسیار مغتنم است، ابراز امیدواری کرد: ماحصل برگزاری این جلسه، همدلی بیشتر در جامعه دانشگاهی علم و صنعت ایران باشد.

رییس دانشگاه علم و صنعت با تاکید به اینکه دانشگاه باید محل تضارب آرا و اندیشه باشد و نه تضارب افراد، تاکید کرد: مدیران و مسئولان دانشگاه، در فضای گفتمانی شنونده سخنان دانشجویان هستند و هنر ما در این وقایع اخیر این بود که علیرغم ظرفیت های قانونی، کمترین برخورد را با دانشجویان داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید محل تضارب آرا و اندیشه باشد و نه تضارب افراد

دانشگاه باید محل تضارب آرا و اندیشه باشد و نه تضارب افراد