مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-06سياسي

وضعیت بازار نشر در برابر فراخوان شبکه های ضدانقلاب برای اعتصاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به فراخوانی که از روز ها قبل و با تبلیغات حداکثری توسط شبکه های ضدانقلاب و معاندین انجام شده بود تا از کسبه و بازاریان دعوت شود که در روز های 14، - با توجه به فراخوان ضدانقلاب برای ادامه اغتشاشات در روز های آینده برخی از کتاب فروشان و ناشران از برگزاری طرح های تخفیفی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به فراخوانی که از روز ها قبل و با تبلیغات حداکثری توسط شبکه های ضدانقلاب و معاندین انجام شده بود تا از کسبه و بازاریان دعوت شود که در روز های 14، 15 و 16 آذرماه با تعطیل کردن و بستن فروشگاه ها و مغازه های خود اعتصاباتی نمایشی را شکل دهند.

 اعتصاباتی که در گذشته با همراهی نکردن مردم و بازاریان شکست خورد و عناصر ضدانقلاب تلاش کردند تا با تهدید و ارعاب کسبه اعتصاباتی تصنعی را شکل دهند، اما گزارشات میدانی خبرنگار کتاب فارس حاکی است باز هم علی رغم تبلیغات گسترده برای اعتصاب در روز های 14، 15 و 16 آذرماه اهالی کتاب و فرهنگ دست رد به سینه معاندان و ضدانقلاب زدند و به طور معمول به کسب و کار خویش مشغول هستند.

با حضور در راسته انقلاب و کریمخان زند، شاهد باز بودن کتابفروشی ها بودیم که مانند روز های گذشته به فعالیت های خود ادامه می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بازار نشر در برابر فراخوان شبکه های ضدانقلاب برای اعتصاب

وضعیت بازار نشر در برابر فراخوان شبکه های ضدانقلاب برای اعتصاب