مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-06اقتصادي

قطعه سازان چشم انداز روشنی تا پایان سال مشاهده نمی کنند


با وجود بهبود روند درآمدی خودروسازان و افزایش تیراژ، ساختار مالی حاکم بر زنجیره تامین خودروسازی با چالش های جدی تری روبرو شده و چشم انداز روشنی برای ماه های پایان سال مشاهده نمی شود.

- امیرحسین جلالی عضو هیات رییسه انجمن قطعه سازان با اعلام این مطلب گفت: قطعه سازان خود را از اعضای خانواده بزرگ خودروسازان می دانند و در سخت ترین شرایط تحریمی و پاندمی و .

از هر آنچه توان داشتند مایه گذاشته اند تا چرخ صنعت از حرکت نایستد.

همانطور که همه مشاهده کردند کشور روسیه با صنعت و اقتصادی به مراتب بزرگتر و با محدودیت هایی بسیار کمتر در تولید خودرو به توقف کامل رسید.

این تفاوت و موفقیت زنجیره خودروسازی ایران مایه افتخار است اما با بهبود شرایط مالی که در نتیجه کاهش فشار قیمت دستوری در صنعت خودرو ایجاد شده، طعم این بهبود را قطعه سازان در ماه های اخیر نچشیده اند.

نایب رییس انجمن قطعه سازان تهران ادامه داد: سال 1401 رو به اتمام هست و با حل نشدن موضوعات مهمی از جمله مطالبات معوق، اصلاح قیمت قراردادها، اصلاح دستمزد ساعتی، اصلاح ساختار قراردادها و حذف سپرده گارانتی مواجه هستیم.

از طرف دیگر پرداخت های نامنظم نقدی و غیر نقدی مانند اوراق گام، تفاهم نامه سه جانبه وخرید دین (که انهم اخیرا متوقف شده است) ذهن همه ما را بشدت در گیر کرده و با این فضای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه سازان چشم انداز روشنی تا پایان سال مشاهده نمی کنند

قطعه سازان چشم انداز روشنی تا پایان سال مشاهده نمی کنند