مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-06سياسي

لزوم ارائه گزارشی از اموال عمومی شهر که به بهره برداری اختصاصی رسیده


یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارشی درباره تعداد اموال عمومی که در شهر تهران به صورت اختصاصی مورد بهره برداری قرار گرفته است، تاکید کرد.

- یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارشی درباره تعداد اموال عمومی که در شهر تهران به صورت اختصاصی مورد بهره برداری قرار گرفته است، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اقراریان در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: فردی که به نمایندگی از شهرداری تهران چراهایی را در خصوص اقدامات حوزه معلولین مطرح کردند.

پاسخ این چراها این است که کم کاری هایی در گذشته اتفاق افتاده و متاسفانه کم کاری هایی هنوز در حوزه معلولین در حال اتفاق افتادن است.

کسانی که مسئولیت دارند امروز سوال می کنند چرا این اتفاق افتاده؟ مشکل همین جاست که شما در جایی که نشستید باید این کار را انجام دهید و این پرسش ها معنایی ندارد.

اقراریان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه توسط برخی رسانه ها اعلام می شود که بنده و آقای امانی بیشترین تذکر را به شهردار تهران داده ایم، افزود: امروز چهلمین تذکر به شهردار تهران را با عنایت به فصل هفتم آیین نامه مالی شهرداری تهران در خصوص اموال عمومی و اختصاصی شهرداری تهران مطرح می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه گزارشی از اموال عمومی شهر که به بهره برداری اختصاصی رسیده

لزوم ارائه گزارشی از اموال عمومی شهر که به بهره برداری اختصاصی رسیده