مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-06دانش

هیچ دیواری بین دولت، مردم و دانشجویان وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان گفت: ما هیچ ترس و ابایی از حضور در جمع دانشجویی نداریم؛ - معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: من از همه شما دانشجویان می خواهم که مطالبه گری کنید؛ شما مطمئن باشید هیچ دیواری بین دولت، مردم و دانشجویان وجود ندارد و ما حاضریم پاسخگوی هزاران دانشجو باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان گفت: ما هیچ ترس و ابایی از حضور در جمع دانشجویی نداریم؛ چراکه جنبش دانشجویی همواره مایه برکت بوده و کلیدواژه جنبش دانشجویی عدالت خواهی و مبارزه با نظام سلطه است.

وی ادامه داد: گفت وگو باید هدفمند باشد، گفت وگو اصول خاص خود را دارد و نباید دانشجویان هنگام شنیدن نظر مخالف جلسه را ترک کنند.

جدال، دعوا و گفت وگو تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

رییس دانشگاه تبریز در ارتباط با بحث اشتغال که یکی از سوالات دانشجویان بود، گفت: اشتغال موضوع پیچیده ای است و ما در مقامی نیستیم که در این خصوص نظر دهیم اما آن چه که در این خصوص انجام داده ایم طرح مدرسه اشتغال و همچنین طرح دستیار فناوری است که با مشارکت صنایع و با حضور اساتید برای دانشجویان در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دیواری بین دولت، مردم و دانشجویان وجود ندارد

هیچ دیواری بین دولت، مردم و دانشجویان وجود ندارد