مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-06سياسي

امروز برای دفاع از خلیج فارس موشک های 1000 کیلومتری می سازیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه که صبح امروز برگزار شد، - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در زمان طاغوت بالاترین موشک دریایی ایران، هارپون با برد 40 کیلومتر بود که برای همان هم هزاران مستشار خارجی به ایران می آمدند تا نان بخورند؛ ولی امروز برای دفاع از خلیج فارس موشک های از 10 الی 1000 کیلومتری می سازیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: اگر در 8 سال دفاع مقدس با رژیم بعث در شمال خلیج فارس با قایق های ماهیگیری مان که مجهز شده بود درگیر شدیم، سلاح های ما نجنگید بلکه با ایمان نیروهای مان به پیروزی رسیدیم.

هم چنین در یکسال و نیم درگیری با آمریکایی ها در خلیج فارس که افتخار می کنیم که تنها نیرویی بودیم که سیلی محکمی به آنان زدیم، نیروی ایمان عامل پیروزی بود.

 وی با یادآوری تاریخچه خلیج فارس که از چند صد سال پیش پرتغالی ها، انگلیسی ها و آمریکایی ها در آن حضور داشتند و با تأکید بر اهمیت این منطقه، گفت: در دوران دفاع مقدس که صدام سکو های نفتی ما را مورد آسیب قرار داد، نتوانست صادرات نفت را متوقف کند و ما از راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز برای دفاع از خلیج فارس موشک های 1000 کیلومتری می سازیم

امروز برای دفاع از خلیج فارس موشک های 1000 کیلومتری می سازیم