مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-06بين الملل

تظاهرات مراکشی ها علیه برگزاری همایشی با حضور نماینده رژیم صهیونیستی


شهروندان مراکشی در اعتراض به برگزاری همایشی در رباط با حضور نماینده رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمده و مخالفت خود را با عادی سازی روابط با این رژیم اعلام کردند.

- شهروندان مراکشی در اعتراض به برگزاری همایشی در رباط با حضور نماینده رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمده و مخالفت خود را با عادی سازی روابط با این رژیم اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، پیش از برگزاری همایش ویژه ای در شهر رباط با حضور نماینده رژیم صهیونیستی در کنار نمایندگان کشورهای عربی، مراکشی ها تظاهرات گسترده ای را در اعتراض به عادی سازی روابط با تل آویو به راه انداختند.

این همایش با موضوع آموزش و همزیستی با حضور نمایندگان کشورهای سودان، اردن، بحرین، امارات و آمریکا در کنار نماینده رژیم صهیونیستی برگزار شد و قرار است تا فردا (چهارشنبه) هفتم دسامبر ادامه یابد.

دانیال شابیرو، مدیر این همایش در سخنرانی مدعی شد: پیشرفت در روابط دوجانبه اسراییل و کشورهای عربی از زمان امضای توافقنامه های ابراهیم خیره کننده بوده و اکنون این پیشرفت باید با تنظیم برنامه ها و ایجاد نهادهای چندجانبه ای همراه شود که به یکپارچگی واقعی منطقه ای و نمایان شدن نتایج مثبت عادی سازی برای شهروندان منجر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مراکشی ها علیه برگزاری همایشی با حضور نماینده رژیم صهیونیستی

تظاهرات مراکشی ها علیه برگزاری همایشی با حضور نماینده رژیم صهیونیستی