مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-06اقتصادي

قیمت مرغ به زیر خط رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روند کاهش قیمت مرغ در بازار تهران همچنان ادامه دارد و روز گذشته هر کیلو مرغ به قیمت 43 هزار تومان رسید که 20 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب دولتی است، - روند کاهش قیمت مرغ در بازار ادامه دارد و هر کیلو به قیمت 43 هزار تومان رسیده است که 20 هزار تومان زیر نرخ مصوب دولتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روند کاهش قیمت مرغ در بازار تهران همچنان ادامه دارد و روز گذشته هر کیلو مرغ به قیمت 43 هزار تومان رسید که 20 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب دولتی است، این در حالی است که پیش از این قیمت 75 هزار تومان را هم دیده بود.

روند کاهش قیمت مرغ از چند هفته گذشته شروع شده و ادامه دارد، این خبر خوشحال کننده برای مصرف کنندگان است که این محصول پروتیینی بسیار مهم سبد خانوار خود را به قیمت ارزان تری خریداری کنند.

پس از اصلاح ارز ترجیحی 4200 تومانی، قیمت مرغ را ستاد تنظیم بازار کیلویی 63 هزار تومان اعلام کرد تا به نوعی با افزایش قیمت نهاده ها ضرر مرغداران جبران شود، اما تولید کنندگان می گویند قیمت که اکنون زیر نرخ مصوب دولتی رسیده است آن ها را متضرر کرده است به حدی که ادامه این وضع را تهدیدی برای تولید می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ به زیر خط رسید

قیمت مرغ به زیر خط رسید