مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-06سياسي

تنها 2/3 درصد از معابر تهران برای معلولان مناسب سازی شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی در صحن علنی شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود به مناسبت روز معلول با بیان اینکه از سال 1992 سازمان ملل 3 دسامبر (مصادف با 12 آذر) را به عنوان روز جهانی معلولان نامگذاری کرده که هدف از این نامگذاری .

- سوده نجفی گفت: یکی از بدیهی ترین حقوق معلولین که منطبق بر حقوق شهروندی است و باید بر اساس قانون جامع حمایت از حقوق معلولان انجام شود، مناسب سازی معابر شهری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی در صحن علنی شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود به مناسبت روز معلول با بیان اینکه از سال 1992 سازمان ملل 3 دسامبر (مصادف با 12 آذر) را به عنوان روز جهانی معلولان نامگذاری کرده که هدف از این نامگذاری ترویج درک مسائل مربوط به معلولان و حمایت از کرامت، حقوق و رفاه آن ها است گفت: روز جهانی معلولان به دنبال آگاهی بخشی از دستاورد های افراد معلول در جنبه های مختلف زندگی مثل سیاست، اجتماع، اقتصاد و فرهنگ است.

وی با بیان اینکه شعار سال 2022 روز جهانی معلولان راه حل های تحولآفرین برای توسعه فراگیر: نقش نوآوری در ایجاد جهانی در دسترس و برابر است.

شعار امسال روز جهانی معلولان که بر نوآوری تأکید دارد و شامل نوآوری برای توسعه فراگیر اشتغال معلولان، نوآوری برای توسعه فراگیر در کاهش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 2/3 درصد از معابر تهران برای معلولان مناسب سازی شده

تنها 2/3 درصد از معابر تهران برای معلولان مناسب سازی شده