مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-06سياسي

برخورداری نیروی دریایی سپاه از موشک هایی با برد 10 تا 2 هزار کیلومتردریایی


در فرازهای پایانی غلبه بر دشمن قرار داریم و با ایمان قوی و وحدت و همدلی یه این مهم دست می یابیم.

- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در فرازهای پایانی غلبه بر دشمن قرار داریم و با ایمان قوی و وحدت و همدلی یه این مهم دست می یابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، دفاع از حریم آل الله و امنیت و تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا ( س) از مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به عنوان پرچمدار معنویت نام برد و گفت: سلاح واقعی رزمندگان برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایمان،اعتقاد و روحیه انقلابی و عنایت خداوند متعال بود.

وی از خلیج فارس به عنوان منطقه ای مهم و راهبردی که طی ادوار مختلف همواره مورد طمع دشمنان قرار داشته است نام برد و گفت: در دوران دفاع مقدس که رژیم بعث صدام سکوهای نفتی ما را مورد هدف قرار می داد برغم کمبود امکانات و تجهیزات ، صادرات نفت ما با مجاهدت های رزمندگان حتی یک روز هم قطع نشد.

وی با بیان اینکه در حوزه سلاح و تجهیزات بحمدالله هیچ وابستگی به دیگران نداریم گفت: امروز در نیروی دریایی سپاه موشک هایی با برد 10 تا 2 هزار کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری نیروی دریایی سپاه از موشک هایی با برد 10 تا 2 هزار کیلومتردریایی

برخورداری نیروی دریایی سپاه از موشک هایی با برد 10 تا 2 هزار کیلومتردریایی