مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-06سياسي

جمیری: ریشه اعتراض فاصله گرفتن مسئولان از سبیل حق در عمل است


نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ریشه خشونت کینه دشمن است، ریشه اعتراض به عنوان بستر فتنه دشمن، فاصله گرفتن مسئولان از سبیل حق در عمل است.

- نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ریشه خشونت کینه دشمن است، ریشه اعتراض به عنوان بستر فتنه دشمن، فاصله گرفتن مسئولان از سبیل حق در عمل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالکریم جمیری در نطق میان دستور خود در جلسه عنلی امروز سه شنبه (15 آذرماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آنچه در دو ماه اخیر معاندین نظام در کف خیابان ها با صرف هزینه میلیارد دلاری به نمایش گذاشتند، اعتراض نبود بلکه کینه دشمن بود که در قالب اعتراض تعدادی فریب خورده به تحریک ایادی خودفروخته اغتشاشات و ناامنی، ایجاد رعب و وحشت، تخریب اموال عمومی، ترور و توهین به پرچم نظام جمهوری اسلامی و اماکن مذهبی رقم زده شد.

وی با بیان اینکه اعتراض و انتقاد حق قانونی مردم است که باید زمینه مناسب آن فراهم باشد تا مورد سوء استفاده واقع نشود، عنوان کرد: مجلس که خود به عنوان خانه ملت بیشترین همدلی و همراهی را با اقشار مختلف مردم داشته و نمایندگان پاسخگوی مراجعین و تجمع کنندگان مقابل مجلس بوده اند، باید هوشمندانه زمینه بهره مندی هر چه بهتر از این فرصت قانونی را برای عموم فراهم نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمیری: ریشه اعتراض فاصله گرفتن مسئولان از سبیل حق در عمل است

جمیری: ریشه اعتراض فاصله گرفتن مسئولان از سبیل حق در عمل است