مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-06سياسي

فلاحی: قوه قضاییه با عاملین اصلی تحریک جوانان برخورد کند


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم باید دوست را از دشمن شناسایی کرده و عوامل وضعیت فعلی کشور بشناسند.

- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم باید دوست را از دشمن شناسایی کرده و عوامل وضعیت فعلی کشور بشناسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدحسین فلاحی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت اول امروز مجلس، بیان کرد: امید است آنهایی که تا امروز اغتشاشگران، آشوبگران و حمله کنندگان به امنیت و مقدسات را معترض می خواندند چشم و گوش خود را باز کنند.

مردم باید دوست را از دشمن و عوامل وضعیت فعلی کشور بشناسند، مشکل اقتصادی حاصل سیاست وادادگی دولت اعتدال و مذاکرات بی نتیجه ای بوده که جز امتیازدهی چیزی را به دنبال نداشت و کشور را با هزار میلیارد بدهی و صندوق خالی تحویل دولت سیزدهم داد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز بانیان وضعیت موجود مطالبه گر حق مردم شده اند دولتی که وزیرش آجر روی آجر نگذاشت و موجب بحران مسکن شد و دولتی که آموزش و پرورش را با کمبود 260 هزار معلم تحویل داد و اجتماع سران با 140 کشور جنبش غیرمتعهد را در تهران تهدید و مذاکره با سه کشور معارض را به کل اتحادیه اروپا سرایت داد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر نسل امروز از جنایت آمریکا و انگلیس بی خبر هستند حاصل سرقت اسناد جاسوسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: قوه قضاییه با عاملین اصلی تحریک جوانان برخورد کند

فلاحی: قوه قضاییه با عاملین اصلی تحریک جوانان برخورد کند