مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-06اقتصادي

پنج کشور هدف صادرات بخش تعاون ایران کدامند؟


معاون امور تعاون وزارت کار با اعلام اسامی کشورهای هدف صادرات بخش تعاون از صادرات 800 میلیون دلاری تعاونی ها در نیمه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعاونی ها بنگاه هایی هستند که در توسعه صادرات و شناسایی بازارهای هدف صادراتی نقش موثری دارند و محصولاتی همچون فرش، زعفران، پسته و خرما از جمله کالاهای صادراتی به شمار می روند که بخش اعظمی از آنها توسط تعاونی ها صادر می شود.

تعاونی ها ظرفیت های بالایی در صادرات غیرنفتی دارند و با توجه به شرایط اقتصادی کشور می توان از توانمندی های صادراتی بخش مردمی تعاون به نحو شایسته استفاده کرد.

بر اساس گزارش ها، در سه ماهه نخست امسال بیش از 115 میلیون دلار صادرات توسط تعاونی ها با محوریت کشورهای عراق، روسیه، افغانستان، پاکستان و ترکیه انجام گرفته است اما جدیدترین آمار از میزان صادرات تعاونی ها نشان می دهد که در نیمه نخست امسال میزان صادرات تعاونی ها به 800 میلیون دلار رسیده است.

مهدی مسکنی - معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ـ از صادرات 800 میلیون دلاری بخش تعاون در شش ماهه اول سال 1401 خبر داده و می گوید: وجود اتحادیه های متنوع و وسیع تعاونی در سراسر کشور بستر مناسبی برای تکمیل زنجیره صادرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج کشور هدف صادرات بخش تعاون ایران کدامند؟

پنج کشور هدف صادرات بخش تعاون ایران کدامند؟