مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-06سياسي

آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده


اعلام آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده در بیانیه انجمن صنفی عکاسان / احمد حلبی ساز به پنج سال زندان و ممنوع الکاری محکوم شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت : انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی در تازه ترین بیانیه خود جزییات جدیدی از وضعیت عکاسان بازداشت شده منتشر کرده است که نشان می دهد احمد حلبی ساز، عکاس مطبوعاتی به پنج سال زندان محکوم شده است.

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در بیانیه خود آخرین وضعیت عکاسان مطبوعاتی بازداشت شده را چنین توصیف کرده است: انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی در راستای مسئولیت صنفی خود، لازم می داند که آخرین شرایط همکاران بازداشت شده را به اطلاع اعضای انجمن و جامعه عکاسی ایران برساند.

1.

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسین اسماعیلی صبح روز چهارشنبه 2 آذر 1401 در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی عموزاد برگزار شد.

نماینده انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران توانست با موافقت قاضی پرونده، در جلسه دادگاه حضور پیدا کرده و با حسین اسماعیلی دیدار داشته باشد.

همچنین نامه ای از سوی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی مبنی بر معرفی سوابق و خدمات حرفه ای ایشان به قاضی پرونده ارائه شد تا به روند دادرسی ایشان در مسیر آزادی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده

آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده