مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-06اجتماعي

خطوط تاکسیرانی میدان صنعت ساماندهی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 گفت: در راستای سرویس دهی مناسب به شهروندان و ارتقای کیفی خدمات رسانی طرح ساماندهی خطوط تاکسیرانی میدان صنعت اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: میدان صنعت با توجه به وجود ایستگاه متروی خط 7 و همچنین استقرار سیستم حمل و نقل عمومی که امکان سفر شهروندان را به سایر مناطق شهر فراهم کرده با حجم بالای تردد و ترافیک مواجه است.

وی با اشاره به اینکه توقف برخی از خطوط تاکسی در ابتدای خیابان پاکنژاد موجب بی انضباطی و در نتیجه ترافیک در اطراف میدان صنعت را موجب شده بود، افزود: برهمین اساس ساماندهی خطوط تاکسیرانی ضلع شمال میدان صنعت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به نیاز شناسایی شده ایستگاه های خطوط تاکسیرانی ساماندهی شد تا ضمن نظم دهی به ایستگاه ها، بخشی از ترافیک میدان صنعت مرتفع شود.

معاون حمل ونقل وترافیک منطقه 2 درادامه افزود: به منظور سرویس دهی مناسب به شهر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط تاکسیرانی میدان صنعت ساماندهی شد

خطوط تاکسیرانی میدان صنعت ساماندهی شد