مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-06سياسي

بررسی سه پرونده اصراری حقوقی در هیأت عمومی دیوان عالی کشور


پرونده هایی با موضوع خواسته طلاق، عسرو حرج و کراهت از زوج، طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد و دعوی خلع ید از چند قطعه زمین در دستور کار جلسه امروز هیأت عمومی دیوان عالی کشور قرار داشت.

- پرونده هایی با موضوع خواسته طلاق، عسرو حرج و کراهت از زوج، طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد و دعوی خلع ید از چند قطعه زمین در دستور کار جلسه امروز هیأت عمومی دیوان عالی کشور قرار داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، جلسه هیأت عمومی در ارتباط با پرونده های اصراری حقوقی، امروز سه شنبه- پانزدهم آذرماه- با حضور حجت ‎الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم و قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور برگزار شد.

در دستور کار جلسه این هفته هیأت عمومی دیوان عالی کشور، پرونده هایی با موضوع خواسته طلاق به لحاظ عسرو حرج و کراهت از زوج، دعوی طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد و دعوی خلع ید از چند قطعه زمین؛ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی پرونده اصراری حقوقی با موضوع دعوی خلع ید از چند قطعه زمین در پرونده ای با موضوع خلع ید غاصبانه از یک قطعه زمین مزروعی دیمی و یک قطعه زمین مسکونی به مساحت 300 مترمربع، خواهان با ارائه اسناد و مبایعه نامه هایی، دعوی مالکیت را مطرح نموده است و خوانده ضمن تکذیب ادعای وی، اظهار داشته خواهان ملک را از فرد دیگری خریداری کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سه پرونده اصراری حقوقی در هیأت عمومی دیوان عالی کشور

بررسی سه پرونده اصراری حقوقی در هیأت عمومی دیوان عالی کشور