مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-06حوادث

کشف دو محموله تریاک و شیشه در عملیات پلیس مواد مخدر استان کرمان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از توقیف دو دستگاه خودروی سواری و دستگیری دو قاچاقچی هنگام حمل و تبادل 200 کیلوگرم تریاک خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از توقیف دو دستگاه خودروی سواری و دستگیری دو قاچاقچی هنگام حمل و تبادل 200 کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری امروز 15 آذرماه در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی از زمان و مکان دقیق تحویل یک محموله سنگین مواد مخدر در یکی از نقاط حومه شهر کرمان مطلع و با استقرار نامحسوس چندین ساعته در این مکان، خودروی مورد نظر را شناسایی کردند.

وی افزود: در ادامه ماموران این خودرو را به همراه یک دستگاه خودروی سواری دیگر تا حوالی یکی از مناطق کوهستانی اطراف شهر تعقیب کردند و در نهایت طی یک عملیات ضربتی راننده هر دو خودرو را در لحظه انتقال موادمخدر از یک خودرو به خودروی دیگر غافلگیر و ضمن دستگیری هر دو متهم 200 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی تصریح کرد: سوداگران مرگ که جوانان عزیز کشور و خانواده های آنان را فدای اهداف پلید خود می کنند باید بدانند همچون این عملیات غافلگیرانه و در سایه اشراف اطلاعاتی پلیس، هر لحظه و هر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دو محموله تریاک و شیشه در عملیات پلیس مواد مخدر استان کرمان

کشف دو محموله تریاک و شیشه در عملیات پلیس مواد مخدر استان کرمان