مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-06دانش

نمایشگاه هفته پژوهش البرز در دانشگاه آزاد برپا شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از برپایی نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز با 160 غرفه در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کلانتری خلیل آباد روز سه شنبه 15 آذرماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی کرج از امروز 15 آذرماه آغاز شده و تا 19 آذر ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای نمایشگاه امسال برنامه های متنوعی پیش بینی کرده ایم، توضیح داد: در مجموع در این نمایشگاه 160 غرفه میزبان مراجعه کنندگان هستند.

کلانتری خلیل آباد با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش با محوریت شعار سال بوده است، افزود: هفته پژوهش فرصتی است که فرهنگ پژوهش در جامعه به ویژه دانشجویان و دانش آموزان توسعه یابد.

این مسئول اضافه کرد: این گونه نمایشگاه ها فرصتی فراهم می کند تا ارتباط بین دانشگاه با صنعت و شرکت های دانش بنیان تقویت شود.

کلانتری با بیان اینکه باید فرهنگ پژوهش محوری در جامعه نهادینه شود، افزود: آینده این کشور به دست نسل جوان است و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که پژوهش محوری سرلوحه طرح ها و برنامه های مختلف قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بنا شده در این هفته، مدیران پژوهشی برتر قطب های علمی، انجمن های علمی و نزدیک به 100 پژوهشگر علمی استان البرز معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته پژوهش البرز در دانشگاه آزاد برپا شد

نمایشگاه هفته پژوهش البرز در دانشگاه آزاد برپا شد