مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-06اقتصادي

پایان طرح اصلی فاضلاب اهواز در سال آینده / احیای سیستم حمل و نقل درون شهری


5 هزار میلیارد تومان از محل حق آلایندگی، میان شهرداری ها و دهیاری های استان خوزستان توزیع شده که 60 درصد آن به اجرای پروژه های اساسی شهرها اختصاص یافته است.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: 5 هزار میلیارد تومان از محل حق آلایندگی، میان شهرداری ها و دهیاری های استان خوزستان توزیع شده که 60 درصد آن به اجرای پروژه های اساسی شهرها اختصاص یافته است.

صادق خلیلیان در جلسه توسعه شهرهای استان خوزستان با محوریت اهواز و کارون که امروز (15 آذرماه) برگزار شد، با اشاره به روند پیشرفت طرح جامع فاضلاب اظهار کرد: خوشبختانه گزارش های ارائه شده از سرعت کار و زمان بندی لازم برای اجرای این طرح امیدبخش است و دستگاه ها متعهد شدند تا شبکه فاضلاب شهر اهواز تا پایان سال 1402 به طور کامل انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی با تأکید بر سرعت بخشیدن به ترمیم نوارهای حفاری شده از سوی پیمانکاران افزود: تأخیر در ترمیم نوار حفاری شده توسط پیمانکاران یکی از مشکلاتی است که در مسیر اجرای پروژه فاضلاب وجود دارد؛ بر همین اساس 240 میلیارد تومان از یک هفته گذشته در اختیار شرکت آبفا قرار گرفت، همچنین اجرای بخشی از کار ترمیم نقاط حفاری به شهرداری سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان طرح اصلی فاضلاب اهواز در سال آینده / احیای سیستم حمل و نقل درون شهری

پایان طرح اصلی فاضلاب اهواز در سال آینده / احیای سیستم حمل و نقل درون شهری