مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:062022-12-06حوادث

بانوی 30 ساله ای که برای 15 نفر اشتغالزایی کرد/ اینجا عشق می بافند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات، لیلا سادات، پشت دارِ اندیشه؛ رج رج گل های قالی را باشکوهِ تمام می بافد تا پایانی باشد بر نداری ها و سفره خالی دخترکان و پسرکانی که دست تقدیر مادرشان را پدر هم کرده است! اینجا در تار و پود قالی ها، زنانی از جنس مرد گل های افسانه را رج می زنند و دانه دانه روی هر ریشه قالی آهنگ غیرت و  زندگی را می نوازند.

لیلاسادات بانوی 30 ساله ای است که با اشتغالزایی برای 15 نفر با حمایت های بسیج سازندگی بانوی کارآفرین شهر محلات لقب گرفت.

وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و بانوی طلبه سطح دو حوزه علمیه است که با وجود همسر و دو فرزند علاقه اش به کار قالی بافی او را به سمت ایجاد کارگاه بافت قالی در شهرستان محلات سوق داد و موجب  اشتغالزایی برای 15نفر شد.

لیلا سادات فاطمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در محلات می گوید: به دلیل علاقه ای که به قالی بافی داشتم در سن 18 سالگی آموزش های مربوط به این هنر را زیر نظر میراث فرهنگی فرا گرفته و مدتی برای خود بافندگی می کردم تا اینکه بعد از گذشت 5 سال تصمیم گرفتم با جذب کسانی که آموزش ها را فرا گرفته بودند، کارگاهی راه انداخته و به صورت حرفه ای کار  کنم.

    وی بیان می کند: با سرمایه اندک ابتدایی، پنج دار قالی خریداری کرده و کارگاه بافندگی را با کمک بافندگان راه اندازی کردیم و بعد از وسعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی 30 ساله ای که برای 15 نفر اشتغالزایی کرد/ اینجا عشق می بافند

بانوی 30 ساله ای که برای 15 نفر اشتغالزایی کرد/ اینجا عشق می بافند