مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-06فرهنگي

راهیابی 9 نمایش به مرحله نهایی جشنواره تئاتر لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ارسال 18 اثر به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر این استان، گفت: از این تعداد، 9 اثر توسط هیات بازبینی اولیه برای بخش داوری انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، منصور احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری سی وچهارمین جشنواره تئاتر لرستان خبر داد و گفت: این جشنواره از امروز سیزدهم آذرماه آغاز و تا پانزدهم ماه جاری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: سی وچهارمین جشنواره تئاتر لرستان در 4 شهرستان خرم آباد، پلدختر، دلفان و بروجرد اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارسال 18 اثر به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان، تصریح کرد: از این تعداد، 9 اثر توسط هیات بازبینی اولیه برای بخش داوری انتخاب شدند.

احمدی، کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تئاتر لرستان را مطلوب خواند و افزود: نسبت به دوره گذار از زمان شیوع بیماری کرونا که موجب رکود در بسیاری از آثار داشت، امسال خوشبختانه سطح کمی و کیفی نمایش ها بالاتر رفته است.

وی، هنر تئاتر را از جمله هنرهای قوی و شاخص استان برشمرد و گفت: در همه شهرستان ها گروه های رسمی ثبت شده داریم، ضمن اینکه هنرمندان تراز اولی در حوزه نمایش نویسی به ویژه در بخش اجرا و کارگردانی فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 9 نمایش به مرحله نهایی جشنواره تئاتر لرستان

راهیابی 9 نمایش به مرحله نهایی جشنواره تئاتر لرستان