مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-06بين الملل

جنگ اوکراین به تدریج به مذاکرات اتمی آمریکا و روسیه کشیده می شود


یک وب سایت خبری آمریکایی نوشت، روند وخیم شدن روابط میان آمریکا و روسیه در ضمن جنگ اوکراین به تدریج در حال کشیده شدن به یکی از مهمترین بخش های روابط آنها یعنی ارتباط راهبردی بر سر تسلیحات هسته ای است.

- یک وب سایت خبری آمریکایی نوشت، روند وخیم شدن روابط میان آمریکا و روسیه در ضمن جنگ اوکراین به تدریج در حال کشیده شدن به یکی از مهمترین بخش های روابط آنها یعنی ارتباط راهبردی بر سر تسلیحات هسته ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه آمریکایی هیل وابسته به کنگره آمریکا نوشت، مخالفت روسیه با شرکت در مذاکرات با مقامات آمریکایی در مصر بر سر یک معاهده کنترل تسلیحات بین دو کشور که در حال منقضی شدن است، واشنگتن را با ریسک از دست دادن قابلیتش برای ارتباط برقرار کردن با مسکو به ویژه در رابطه با یکی از مهمترین و شکننده ترین مسائل برای دو طرف یعنی مساله تسلیحات هسته ای مواجه کرده است.

به نظر می رسد ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، صحبت با مضمون تهدید به استفاده از سلاح های هسته ای در اوکراین را کمتر کرده اما کارشناسان می گویند، سستی مذاکرات همراه با فروپاشیدن دیپلماسی موجب شده تا خطر درگیری هسته ای در مقطع فعلی تقریباً با دوران جنگ سرد برابری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اوکراین به تدریج به مذاکرات اتمی آمریکا و روسیه کشیده می شود

جنگ اوکراین به تدریج به مذاکرات اتمی آمریکا و روسیه کشیده می شود