مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-06فرهنگي

نبض هنر در شهری مانند اصفهان باید همیشه قوی بزند


آنچه مد نظر ماست این بوده که نبض هنر در شهری مانند اصفهان همیشه قوی بزند و جشنواره هایی نظیر تئاتر منجر به قوی تر زدن این نبض خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی شاهمرادی معاون فرهنگی شهردار اصفهان پیش از ظهر امروز اظهار کرد: آنچه مد نظر ماست این بوده که نبض هنر در شهری مانند اصفهان همیشه قوی بزند و این اتفاقات منجر به قوی تر زدن این نبض خواهد شد.

وی عنوان کرد کرد: رویکرد ما در دوره جدید مدیریت شهری افزایش مصرف هنری و فرهنگی در سبد مصرف خانوار است و تلاش می کنیم خانواده ها تئاتر را بع عنوان یکی از تفریحات و مصارف فرهنگی مفید به سبد فرهنگی که دارند اضافه کنند.

شاهمرادی با اشاره به اینکه تلاشمان این بود تئاترها خانواده محور باشد، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که این جریان در اصفهان قوت گرفته، آثار بهتری داشته باشیم و شهرداری تمام قد حمایت کرده است.

  معاون شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: اگر شرایط مساعد باشد در اسفند ماه جشنواره خندستان را داریم، مکتب تئاتر طنز استان اصفهان ریشه دار است و روحیه نکته سنج اصفهانی در این طنزها تجلی خوبی پیدا می کند.

  وی ادامه داد: امسال اولین سالی است که جشنواره خندستان اصفهان به اجراها خواهد رسید و امیدواریم اتفاقات خوبی را رقم بزند، قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض هنر در شهری مانند اصفهان باید همیشه قوی بزند

نبض هنر در شهری مانند اصفهان باید همیشه قوی بزند