مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 19:552022-12-06اجتماعي

کتاب منبع حیات جامعه به مناسبت روز دانشجو رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، جدید ترین اثر مجموعه شناخت رهبری با موضوع ساختار و سازمان آموزش و پرورش و به قلم کریم عباسی، دانشجو معلم پردیس حضرت رسول اکرم (ص) دانشگاه فرهنگیان خوزستان، - کتاب منبع حیات جامعه به مناسبت روز دانشجو رونمایی می شود جدید ترین اثر مجموعه شناخت رهبری با موضوع ساختار و سازمان آموزش و پرورش و به قلم کریم عباسی، دانشجومعلم پردیس حضرت رسول اکرم (ص) دانشگاه فرهنگیان خوزستان رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، جدید ترین اثر مجموعه شناخت رهبری با موضوع ساختار و سازمان آموزش و پرورش و به قلم کریم عباسی، دانشجو معلم پردیس حضرت رسول اکرم (ص) دانشگاه فرهنگیان خوزستان، به مناسبت روز دانشجو در مراسم گردهمایی دانشجومعلمان بسیجی استان خوزستان موسوم به نشست افسران سپاه پیشرفت ایران قوی در اهواز رونمایی می شود.

کتاب منبع حیات جامعه نوشته کریم عباسی، مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون ساختار اجرایی و سازمانی آموزش و پرورش کشور است.

این کتاب، تازه ترین اثر مجموعه شناخت رهبری با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین علی خاک رنگین بوده و زیر نظر انتشارات پرناک به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب منبع حیات جامعه به مناسبت روز دانشجو رونمایی می شود

کتاب منبع حیات جامعه به مناسبت روز دانشجو رونمایی می شود