مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 22:052022-12-06ورزشي

مراکش 0 (3) - اسپانیا 0 (0) / عجیب، اما واقعی! اسپانیا حذف شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های ملی فوتبال اسپانیا و مراکش در یکی از دیدار های جذاب و دیدنی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه اجیوکیشن به مصاف یکدیگر رفتند.

- مراکش 0 (3) - اسپانیا 0 (0) / عجیب، اما واقعی! اسپانیا حذف شد! تیم ملی فوتبال مراکش با شکست اسپانیا در ضربات پنالتی به یک چهارم نهایی جام جهانی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم های ملی فوتبال اسپانیا و مراکش در یکی از دیدار های جذاب و دیدنی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه اجیوکیشن به مصاف یکدیگر رفتند.

مراکشی ها که در دور گروهی مقتدرانه عمل کرده بودند و با یک تساوی برابر کرواسی و شکست بلژیک، تیم سوم جام جهانی روسیه و کانادا به این مرحله رسیده بودند شروع خارق العاده ای در مسابقه داشتند.

حملات بی امان شیر های اطلس از گوشه و کنار ها روی دروازه ماتادور ها برای بیش از 10 دقیقه ادامه داشت، آن ها همچنین روی ضربات ایستگاهی چند فرصت داشتند، اما نتوانستند از موقعیت های پیش آمده استفاده کنند.

بازی پس از دقیقه 20 کم کم در اختیار اسپانیا قرار گرفت و شاگردان انریکه با چند حمله دروازه مراکش را به طور جدی تهدید کردند و حتی یکی از توپ ها به تیردروازه خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکش 0 (3) - اسپانیا 0 (0) / عجیب، اما واقعی! اسپانیا حذف شد!

مراکش 0 (3) - اسپانیا 0 (0) / عجیب، اما واقعی! اسپانیا حذف شد!