مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 22:412022-12-06سياسي

سوگواره بزرگ فاطمی در هشت محور اصلی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار  امروز در آیین رونمایی از پوسترهای سوگواره بزرگ فاطمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مردمی تبریز، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: سلسله همایش های بصیرت فاطمی، سوگواره نمایشی آب و آیینه، نقش مانا، قاب آسمان، کتابت نور فاطمی، بیت الاحزان فاطمه، آوای کبود و  پنجمین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی عناوین برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز در ایام فاطمیه هستند.

*سوگواره های فاطمی با حضور هیئت های مردمی برگزار شود رییس شورای اسلامی شهر تبریز  نیز در این مراسم گفت: شهرداری بستر حضور هیئت های مذهبی شهر را در سوگواره ها و آیین های مذهبی فراهم کند.

 حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی اظهار کرد: برنامه های فرهنگی و مذهبی همچون تئاتر خیابانی باید در سطح شهر و معابر اصلی برگزار شود.

وی افزود: هیئت های مذهبی نقش مهمی در برگزاری مراسمات مذهبی ایفا می کنند و در سوگواره بزرگ فاطمی نیز می توان از ظرفیت هیئت های مذهبی برای مردمی کردن این برنامه بهره برد.

برگی با اشاره به ضرورت استفاده از احادیث معتبر در فضاسازی محیطی شهر اعلام کرد: در تمام برنامه های فرهنگی و مذهبی به جای تبریک و تسلیت از احادیث معتبر استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره بزرگ فاطمی در هشت محور اصلی برگزار می شود

سوگواره بزرگ فاطمی در هشت محور اصلی برگزار می شود